Kızlar geçen ay adet olamadım diye test yaptım silik çizgi çıktı sonra kan verdim bthcg 6.60 çoktı sonra adet oldum doktora gittim bebek yok kimyasal gebelik dedi. Sonra bu ay eşimle korunduk hamile kalmayı hiç beklemiyordum ki 1 gün geçti adetimden test yaptım 2 çizgide kıpkırmızı sizce hamilemiyim yoksa kimyasal gebeliğin etkisi mi ??