Alyamoms1 mutlaka toplattırırım oyuncaklarını çocuklara. Oyuncakları genelde çok parçalı şeyler oluyor, o yüzden mesela kitapla mı oynamak istiyor o zaman hadi legoları toplayın diyorum. Bir an önce kitaplarla oynamak için hızlıca topluyorlar. Odalarını istedikleri gibi dağıtmaları serbest ama akşam yatmadan mutlaka toplayıp yatağa girmeleri gerektiğini öğrettim. Bazen başka oyuncaklara daldıklarında dikkatleri dağılmasın diye başka odada oyuncak bırakmışlarsa çağırmam ben toplarım