Busrak2 Kızlar disinde cürük olmustu bide simdi sarı lekeler oldu dişinde basına gelen varmı ne yapmam gerek nasıl geçer
hfueidjdjhebdb Busrak2 önlem almazsanız biberon çürüğü olur benim kızımda fazla ilerledi ameliyat yaptırmadım
KLORAK Busrak2 daha çok küçük, günde 2 kere fırçalama yapıyor mu bebeğinizi ya da siz ? Binerın çürüğü bu kadar erken olmuyor, ya da Demir vitamini kullanıyorsanız ondan kaynaklı olabilir. Biz demir kullanımından sonra kesinlikle fırçalama yapıyorduk
Sedaalya Busrak2 The Humble Co. Humble Çocuk Diş Macunu Buna bir bakın lütfen. Çürük için bilmem ama lekelere çok çok iyi geliyor araştırın bir ilk kullanımda %70lik fark oluşuyor diyebilirim
Sogukbaklava Busrak2 Fotoğrafı sonradan gördüm. Bence küçük çocuğa narkoz verip kaplama yaptırmak falan pek doğru değil gibi ki daha dişleri bile tamamlanmamıs.Ciddi bi problem yoksa narkoz tehlikeli zaten. Çocuk diş hekimleri var pedodonti diye geçiyo. Onu götürün en doğru yönlendirmeyi o yapar
Usnac1995 hfueidjdjhebdb Canım sizin çürük nasıl bir şeydi. Oğlumda da böyle lekeler gördüm, sürekli fırçalarız aslında ama anlamadım. 25 aylık Sence çürük mü bu. Bir de o önleyici dediğin şeyi alsam fayda eder mi. Bilgi verirsen sevinirim
hfueidjdjhebdb Busrak2 çürük önleme jel var internetten aldım. Anestezi ile kaplama yapılacak dedi doktor 3 4 saat baygın kalacak ağrısı olmadığı için narkoz vermek istemedim
hfueidjdjhebdb Busrak2 uyurken sürün evet tüm dişine surebilirsiniz çürümenin diye veya sadece çürük dişine de surebilirsiniz
GezginPaNDa Benim.oglum demir ilacı içerken böyle oldu . Eşim pamuğu ıslatıp karbonat döküp dişlerini ovacam dedi yapma boşa işe yaramaz dedim . Dinlemedi yaptı bembeyaz oldu dişleri . Sizde işe yarar mı bilmem ama deneyebilirsiniz
hfueidjdjhebdb Emziryorsanız artık emzirmeyin derim benim ilk çocuğum olduğu için deneyimli değildim kimse bana söylemedi gece gündüz sürekli emzirdim 2 buçuk yaşına kadar keşke 1 yaşında kesseydim böyle dişleri kötü olmasaydı
hfueidjdjhebdb Usnac1995 maalesef arka dişinde çürük gördüm sanki kir gibi de duruyor bende bi fenomenden görmüştüm ona çok teşekkür eden oldu bende aldım fiyatı uçmuş ben alırken 700 tl di şimdi 1000 üstü fayda ediyor tabiki aksatmadan kullanmak lazım ben unutuyorum ama o jel zararsız yutulabilir uyurken surmesem benim kız yiyor onu
Busrak2 KLORAK fırcalamaya basladık demir kullanıyorum bestiron özel alıyorum cok dikkat ediyorum nasıl oluyor anlamıyorum artık iyice moralim bozuldu