pinkopink Ay bi heyecan bastı yarabbim iki gün gecikti hiç başıma gelmezdi bugünde olmazsam yarın doğru kan vermeye 🤭
Deletedmom_223 pinkopink 7 ay olacak doğum yapalı.5. ayda regl oldum.ikinci regl baya gecikti aklım gitti zaten aha dedim hamileyim.test yaptım negatif çıktı çok şükür.Zaten 2 çocukla umutsuz ev kadınlarına döndüm 3.olursa b*kumla gülle oynardım vala 🤣