Merhaba değerli anneler , oğlum 11 aylık. Uyurken 2.0 tog uyku tulumu giydiriyorum ve odası 19-20 derece civarı oluyor. Üstüne ince yorgan örtüyorum. Sabaha karşı yüzü buz gibiydi. Terlemesin diye kalorifer kapalı uyuyoruz. Ama açmalı mıyım ? Sabah öksürük vardı. Tecrübeli annelerden öneri bekliyorum