Selin_ada28 Asaf01 fitil ateş olan durumlarda verilir cocuk huysuz diye fitil verilirmi bunu size söyleyen kimdir,gaz için ayrı doktor tarafından verilen damlalar var onu da sormanız gerekir buradan ilaç öğrenmek ya da sormak ne kadar doğru sizce ?
Asaf01 Selin_ada28 doktor kendisi verdi kullan diye kafama göre yazmadım sadece ilk defa kullanacağım için kullananlarda nasıl etki yaptı onu öğrenmek için yazdım
Acemianne22 Asaf01 paranox fitili biz ateşi çıkınca veriyoruz ama doktorumuz çok huysuz olursada ver fitil demişti Bende çok gaz sancısı çektiğinde veriyordum aradan yarım saat sonra kuzu gibi uyuyordu ilk aylarda kolik bebekti çünkü sabaha kadar ağlıyordu ilk 2 ay
Bartununannesi Biz gazdan acillik olduğumuzda bile fitil verdiler. Rahatlatıyor kesinlikle. Yarim verebilirsiniz
MucizemGeldi3545 Asaf01 ben yarın kullandığım halde uyku yapıyodu bebeğime. Bizimkide 3 gündr yapmıyodu demün fitil koymak için actım altını yapmış kendiliğinden şükür. Zeytinyagıyla ovmuştum sabah karnını bacaklarını poposunu o iyi geldi galiba canım