Sorunuzu görünce yaşadıklarımı yaşamayın diye hemen üye olup yazmak istedim. Öncelikle bebeğinizi güle güle büyütün sağlıkla mutlulukla inşallah. Bebeğimi 40 günlük civarındayken doktora götürdüğümüzde 90cc mama ya da anne sütü alması gerektiğini ve 3 saatte bir beslemem gerektiğini daha sık beslersem gazlanacağını ve bebeğe kötülük yaptığımı, onun da beni emzik olarak kullandığını söyledi. Birkaç gün onu dinledim ve bebeğin ne kadar çok emmek için ağladığını kendini sakinleştiremediğini hatırladıkça içim eziliyor. Eğer bebeğinizin kilo alımı normalse sütünüz yetiyordur. Vücudunuz bebeğinizi hayatta tutmak için kendini ona adapte ederek kendini düzenleyecek, bebeğiniz de hayatta kalma içgüdüsüyle kendini beslemek ve sakinleştirmek için size gelmeye çalışacak. Siz sadece bebeğiniz her istediğinde emzirin, söylediğim gaz problemi de ne yaparsanız yapın yaşanacak yaratılış gereği. Sütünüze güvenin, bol su için, hurma, tahin ve kuru inciri evinizden eksik etmeyin. Çişli kakalı bez sayısı da bana normal geldi ama doktor değilim tabi ki. Eğer doktor kontrolünde kilosu normalse bebeğiniz doyuyordur. Söylediğim gibi sakinleşmek için bile emmek dışında bir şey yapmayı bilmedikleri için tek bildikleri şeyi yapıyorlar. Sadece aç olduğu için emmek istemiyor bebekler. Mesela şöyle düşünün bebeğim 6 aylık oldu ama biraz halsiz hasta olduğunda bile memeden ayrılmak istemiyor. Aç olduğu için değil sakinleşip bildiği tek güvenli yerde olmak için, kendini dağılmadan bütün hissedebilmek için emmek istiyor. Umarım kendimi iyi ifade edebilmişimdir ve kafanızı karıştırmamışımdır, bu konuda ilgili yaşadığım vicdan azabını hiçbir annenin yaşamasını istemem.