Kızlar farklı kitaplar okumayı seviyorum fakat para verip aldığım kitaplar bazen bana hitap etmiyor yarım kalıyor para verdigimle kalıyorum hem evde kalabalık ediyor eskiden kütüphaneye gider cesit cesit alır okur götürür yenilerini alırdım simdi de gitmek istiyorum arkadaşım sacmalama bu yasta ne kütüphanesi evli cocuklu falan dedi güldü 😏🤔 28 yaşındayım sanki 50 yaş 🤔 sizler gidiyor musunuz ben mi farklı düşünüyorum