Elif337798 sebepsiz bisey olmaz diyo bi docent.. once her seye baksinlar sperm dna hasar oranina kadar. Kiz da rahim filmi cekilsin. Kan idrar vitamimlere kadar bakilsinlar. Doktor once iliski planlamasi sonra catlatma tedavisi sonra aşılama sonra tüp bebek yapiyor… eger yine olmuyorsa nasibinde yoktur