Canım anneler, oğlum 11 aylık ve ben bu hafta 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. 2. Çocuk istemediğim için de zihinsel olarak kendimi bir türlü toplayamıyorum. Kesinlikle aldırmayı düşünmüyorum. Çok yoğun çalışıyorum oğluma yetemediğimi düşünürdüm hep şimdi 2. Olursa nasıl yeteceğim, ne yapacağım hiç bilmiyorum. Kendimi inanılmaz çaresiz hissediyorum. Böyle tecrübesi olan anne var mı aramızda? İki bebeğinize de yetebildiniz mi? Eşinize kendinize hiç vakit ayırabildiniz mi? Hayatınız yeniden düzene girdi mi?