Kızlar mamaları nasıl hazırlıyor, nasıl saklıyor, ne kadar sürede tüketiyorsunuz? Dışarıda nasıl kullanıyorsunuz? Hazırladınız içmeden memede uyuya kalıyo mesela benim bazen mama kaç saat durabilir? Bana ebe yarım saat içinde tüketmen lazım demişti ondan geri döküyorum. E dışarıya cıktıgımda ne zaman ağlıcak isticek uyuyamı kalcak bilemiyorsun yalan olur mama diye. Yeniden ısıtılır mı? Kısaca pratik bilgiler verirseniz sevinirim? Yeni tecrübesiz bir anne olarak hayatımı kolaylastıracak bilgiler memnun eder. 🌸