Kızlar bebeğim 6 aylık. Sabah öğlen akşam sorun yook gayet her şeey yolunda , ama gece hep aynıııı belirli saatten itibaren uyanıyor ağlama krizine giriyor emziğini vermeye çalışıyorum kabul etmiyor öfkelenip iyice ağlıyor uyutmaya çalışıyorum iyice yırtılıcakmış gibi ağlıyor çooook 1 haftadır aynı saatte hep aynı ağlamalaeı yapıyor biri duysa sesini bebeğime bir şey yapıyorum zannedicek o şekilde ağlıyor
Bu durumu yaşaayan var mı bu neyin nesi