Minammm canım solunum cihazına bağlıydı emme refleksi yoktu ağzına hortum koyuyolardı. Benim bebeğim de hep uyuyordu ağlıyodum artık çünkü ne bebeğimin gözlerini gördüm ne de ağladığını duydum çok zordu hemşireye yalvarıyodum uyandır diye annesi bırak uyusun diyodu çıkmadan bir gün önce görmüştüm gözü açık. Çok zor Allah yardımcınız olsun. Ama zayıf bebek hemen toparlıyor 🤗