Aysun2112 Merhaba kızlar. Kızım 11 aylık geceleri sabaha kadar emiyo hiç uyuyamıyorum. Şuan çalışmıyorum sorun değil ama 2. Dönem çalişmaya başlayacam . Sütten de kesmek istemiyorum daha küçük. Ne yapabilirim fikri olan varmı acaba.
Sunismyson Aysun2112 ben de buna benzer bir başlık açmıştım ve burdaki arkadaşlar sayesinde bıraktırmaktan vazgeçtim gece emmesini bıraktırdık 10 aylıkken çünkü hastalık dönemi bağışıklık kazanabileceği tek yer meme. Şimdi rahatız mesela akşam kaçta uyursa uyusun fix 10.30-11.00 arası uyanır meme isterdi. Sonrasında sabaha kadar birlikte memeyle uyurduk ama şimdi odasında ayrı şekilde yatıyor gece birkaç kere uyanıp 2-3 dk mızırdanıp kendi kendine uyuyor. Uyku kalitemiz arttı hepimizin o da uyuyabildiği için günü rahat geçiriyor. Yatmadan yarım saat bir saat önce kaşık mama yediriyorum, uykudan önce de emziriyorum sonra sabaha kadar tutuyor onu. Şuan üst solunum yolu enf. geçiriyor o yüzden ilaç vermeden emzirerek atlattırmaya çalışıyorum gün içinde. Bu şekilde devam edebilirsiniz bence.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aysun2112 11 aylık sütten kesmek için erken ama gece beslenmesini kesmelisiniz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aysun2112 Su teklif edin. Israrla meme isterse dahi vermeyin, sen memeyi vermemek için inat ettikçe, oda almak için inat edecek. Bu konuda sizin galip gelmeniz gerekiyor. Belki de inat etmeden kolay bir şekilde kesersiniz, inşallah tabi
elisaadenn Geceden karnını iyi doyurursanz hasta olmadığı sürece kalkmaz ben 3 çocuğuma da öyle yaptim
Sunismyson Aysun2112 2-3 hafta arasında alıştı yukarıda bir arkadaşın dediği gibi vermedim istedi inatlaşma mevzusu bu tamamen sabırlı ve iradeli olmanız lazım çünkü ağlıyorum ve ağlayarak istediğime ulaşıyorum hedefine bu aylarda başladıklrına eminim