Miray2024 Bebeğim 10 aylık oldu. Oto koltuğu alacağız ama ben güvenli olsun istiyorum. Oto koltukları hakkında da hiçbir bilgim fikrim yok açıkçası. Kullanıp memnun kaldığınız oto koltuğu öneriniz var mı?
serifee61 Miray2024 çok araştırdık bizde doktora bile sorduk en iyi marka raporlanmış maxicosi onu aldık 0-36 kıloya kadar heryöne dönen
pnrtrk joe i-spin 360 derece benim eşim çok takıntılı bildiğin baya uzun süre araştırdı adac puanı falan çok iyiymiş vs bizde bu var. e bebekten aldık.
Miray2024 pnrtrk serifee61 eylm1 çok teşekkür ederim bakacağım söylediğiniz markalara. Peki yoykoyu duydunuz mu hiç?
pnrtrk Miray2024 duydum beş para etmez dedi eşim adac puanı sıfıra ne kadar yakında o kadar iyi koruyucuymuş