Kızım 2 aydır hiç ağlamadan krese gidiyodu (4 yaş) bi gün bi arkadası kusmus onun da üstüne gelmiş çok ağladı sonrasında ara tatile girdik simdi okula gitmicem diye kalkıyor yataktan napçam bilmiyorum bi fikir verin bana pedagog , okul değiştrme herşey aklıma geliyo napcağmı sasırdım nolur bu durumu yasayanlar yazsın