Nilayca derinveberenada iki gün bizde yaşadık son dozda 3. Gün iyi oldu bacağına soğuk uygulama yapmayı ve 4 saat aralıkla calpol vermeyi ihmal etmeyin geçiyo kendiliğinden
Kevserakb rainayaz neden yaptırmadınız acaba özel değilse merak ettim bende yaptırmak istemediğim için soruyorum
Kuzey_Melis_Momm bsktpoz Doktorumuzun belirlediği takvime göre 7. Ayında Meningokok aşısından başladık 3 doz oldu daha sonra Bexsero sonra yine Meningookok olarak yaptı
Kuzey_Melis_Momm bsktpoz evet ama her doktorun belirlediği aşı ve dozları değişiyor sanırım bebeğimin rota ve devlet aşıları bitmeden menenjiti yapmamıştı mesela hepsi birden çocuğa ağır gelir die siz doktorunuzun belirlediği şekilde aşıları yaptırın
bsktpoz Kuzey_Melis_Momm ben o ay devlet aşısı varsa özel aşı istemedim ağır gelir düşüncesiyle oda devlet aşısı olmadığı zamana ayarladı sanırım ikisindende vuracak 3 doz şeklinde 3 kere menenjit olacağız yanı 5. Ayda ilk doz 2. Dozda 7. Ayda dedi inşallah birşey olmadan atlatırız bu aşıları
Kuzey_Melis_Momm bsktpoz Yan etki çocuğun bünyesine göre değişiyor ilk doz huysuzluk yaptı sadece o zaman calpol vermiştim diğer dozları hiç bişi yapmamıştı umarım sizde rahat geçirirsiniz süreci