Umaysukusunannesi Ben oğluma 1,5 yaşdan sonra yaptırdım 4 doz olarak uygulanacak ilk etapda nimenrix ve bexero aynı anda yapıldı 2 ay sonra bexero ve önümüzdeki yıl nisanda son doz bexero olacak kızımada aynı yaptırcam hatta 1 yaş oldu başlamayı düşünüyorum ilk 1 yıl zaten çok fazla aşı oluyorlar o yüzden 1 yaş sonrasına öteledik doktoruyla