canaskiiim Ardenaden biz de 60 veriyorduk ama herkes 90 diyor çok kararsız kaldım dün gece çok ağlıyordu 100 ml verdim içti ardından 2.5 saat sonra 90 ml verdim onu da içti şu an baygın gibi uyuyor ama o 100 ml sütü verene kadar uyumamıştı