50_ozge_50 ya benim de aynısı. günlük biriktirip veriyorum 30ml bile olmuyor. 5gündür imom latte+ bestlak+ dut,incir,hurma,kuru üzüm,tahin biraz kaynatıp blendleyip içiyorum. Bi değişiklik yok. Artar mı acaba ya. Üzülüyorum valla. Bebeğim de süt olmadığı için emmek istemiyor.(3aylık) dereotu çok tavsiye ediliyo yarın onu denicem