Merhaba kızlar biz Denizlide yaşıyoruz .Benim 1 yaşında bir oğlum var . 3 gündür oğlumun ateşi 40ın altına düşmedi. Hiç bir şekilde düşüremedik evde devlet hastanesine gittik kan tahlili istediler verdik . Sonuçlara temiz ama ateşinin anormall olduğunu sebebini bilemediklerini sadece ateş düşürücü yapabiliriz polikliniğe gitmeniz gerekiyor dediler yaptırıp eve döndük polikliniklerde sıra bulamadım bir kaç saat sonra yine aynı şekilde olmaya devam etti 1 gün ilaçlarla idare ettim ama ertesi gün uykusunda titrediğini fark ettim ateşini ölçtüm 42 derece üstü hemen çıktık evden . Özele gittim doğumda kontrol eden doktorumuza ateşin yüksek olduğunu duyunca hemen muayene etti kulakta boğazda ciğerlerde birşey göremedi o gün verdiğimiz kan tahlillerine baktı büyük ihtimalle 6. Hafta hastalığı dedi bir daha kan istedi birde yatış yapalım dedi ama oğlum çok aşırı hareketli olduğu için kabul etmedim serumla durmayacağını biliyodum dediğim gibide oldu 1 saatlik serum ve bir kaç test istedi serumu 2 dakika tutabildik çıkardı anında tutamadık. Ateş düşürücü iğne yaptılar mecbur. Sonuçlar çıktı doktorumuz herhangibi virüs çıkmamış ama kanında çok yüksek derecede enfeksiyon ve iltihap çıktı normal değer 5 olmasın gerekirken bizim değerimiz 56 idi. 3 tane iğne verdi bunu her gün aynı saatte yaptırmanız gerekiyor şuanlık başka yapabileceğimiz birşey yok dedi ateşimizde düştü bu sırada ama bebeğimi görmeniz lazım hiç keyfi yok oturduğu yerden kıpırdamıyor şuanlık ateşimiz yok artık iğnelerimiz bitince bir daha kontrole gidicez . Bebeğim herşeyi ağzına sokan bi bebek doktorumuzda burdan enfeksiyon kapmış olabilir dedi . Öyle anlatmak istedim kızlar sizinde başınıza geldimi böyle birşey ?