Bugün memeyi bıraktırmanın 2.günündeyiz ve aşırı zorluk çekiyorum kızım 21 aylık yemesi azaldığından ve oyun haline getirdiğinden emmeyi bırakmak zorunda kaldım ve dünden beridir göğüslerim kaskatı oldu mastit ağrısı çekiyorum resmen bu süt kesilince göğüslerin şişi kendiliğinden inermi ya inmezse böyle kalırsa napacam