binooo Anneler. Bebeğim sma optipro ve hipp mamayı içmiyor. 2 numaraya geçtiğimizden beri böyle. Başka hangi mamaları önerirsiniz. Kullanıpta memnun olduklarınız neler akıl verir misiniz?
demir2606 binooo golden goat kullandım memnundu bebeğim ama ağır bir mama olduğunu söyledi doktorumuz