cns62033 cok şükür geliriniz var kredin de bigün bitecek en azından onlar için bi yatırım bu korkma.zaten bu endişeyi taşıyorsan yetiyorsundur onlara.en önce iyi bi annesin alakalısın.senin kaygını,büyük bi beyaz eşya mağazası olan 2 evi arabası kazancı iyi tek cocugu olan bi adamda da gördüm.kaygı paran olsa da bitmez canım.normal yani ama öyle olacak yetemiyeceksin anlamına gelmez bak gör nasıl büyüyorlar üni ye gidiyorlar.aç değiller sıcak yuvaları anne babaları herhün pişen yemekleri sağlıkları varsa çok şükür.gerisi de zaten olur herşeyleri de olur