Alev_ Bebeğim 4. Aylık oldu ve meme reddi yaşıyoruz şu an 😢 2 saatte bir sütümü sağmak zorunda kalıyorum. Sütümde öyle çok yok. Yetmediği zaman da mecbur mama veriyorum. 4. Ay meme reddini geride bırakan anneler yardımcı olur musunuz? Neler yaptınız?
Deletedmom285 Alev_ Aynı dönemde bizde yaşadık ve ikimizde ter içinde kalıyorduk nasıl bir mücadele 🤦🏻♀️ Son çare emzirirken beyaz gürültü açarak sorunu yendim 💪🏼
elifcancan Alev_ aynen aynısını yaşıyorum o kadar boğuşuyoruz ki anlatamam. Çok zor ayakta yerde değişik her şekilde emzriyorım. Müzikle falan verin bi şu bebeği sakinleştirenlerden allah yardımcımız olsun.
mervenisam Alev_ valla sana mama yok deyip ağlasa da zırlasada sinirlensede bütün gün emzirdim durup durup emzirdim aç kalınca emmek zorunda kaldı sadece yatmadan önce mama verdim bi kaç güne toparladık ama zor oluyor tabi sonra önce meme sonra mamaya devam ettik şimdi meme vermesem bile zorla arıyor
H_ibrahim1 Alev_ cnm nen çözümü yatarak ve benim kendi boynuma tespih takarak buldum 😂 Ilgisini çektiği için ona baka baka emdi 😁😁😁
Deletedmom285 serapgs09 YouTube'den açıp dinletiyorum canım sakinleştiriyor, bebeğin anne karnında duyduğu seslere benzer sesler var şarkıda veya buziki orhan bebeğiniz ağlamasın sesi var onunla da sakinleşiyor