Merhabalar
Ben 3 buçuk aylık bir bebek annesiyim ilk bebeğim ve eşim sabah akşam çalışıyor annem uzakta tek bakıyorum alt katta oturuyorum ve malum şartlardan bir korku panik başladı evde sürekli televizyon açık telefonum bize çok yakın bir yerde bebeğimde bana yapışık resmen sürekli yan yanayız, radyasyondan etkilenmesinden çok korkuyorum uyurken de televizyonun yaydığı ışınlar bebeğime zarar verir mi ? ama evde çok zor durumdayım
Kolik bir bebek asla yatağa yatmıyor doğru düzgün oyun oynamıyor napacağımı da şaşırdım