Dün akşam patlamış mısır yemiştim. Bir anda göğüslerim o kadar süt doldu ki bebeğim ememedi o kadar sütü. Sertleşme yok ama çok fazla süt var. Dün sıtma tuttu beni ateşim çıktı bir anda. Acile gittim gece bana antibiyotik verdi mastit olmamı engellemek için. Göğüslerim hala o kadar dolu ki sağıyorum sürekli ama çok fazla süt gelmiyor ve göğüslerim sızlıyor. Sağdım emzirdim bütün gün ve gece hala birwz boşalınca hemen şişiyor yine ne yapacağımı bilmiyorum 😔