Ebrar22 manzarası gerçekten güzel hatta güneş batmadan giderseniz tüm şehrin ışıklarının yanışı falan hoş görünüyor. Menü internette var zaten fiyatları da yazıyor ona bütçenize göre karar verirsiniz. Benim gözlemim yemek yerine kahve+tatlı yapıyor insanlar daha uygun oluyor. Kahvaltısı da fena değildi ama manzara akşam üstü daha güzel. Hava durumunu kontrol edin sis falan varsa kötü havada pek bişey de görünmeyebilir. Pahalı mı derseniz pahalı bence de, sadece ne ucuz ki diyebilirim.