Kızlar sezeryan olanı 3 buçuk ay oldu ama terleyince ve karnım sarktikca sürekli o kısım pişik oluyor yarın doktorumla da görüşeceğim ara ara sürekli bu sorunu yaşıyorum enfeksiyon felan değildir değil mi? Bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan varsa önerilere açığım