Merhaba arkadaşlar bebeğim suan 6 aylik 08.00-14.00 arasi calisiyorum ve bakiciya biraktim bu 6 saatlik sure zarfinda sadece 60 ila 90 ml formul sut içiyor 1-2 kasik da yogurt yiyor baska bir sey yemiyor beni bekliyor. Cok endiseliyim 60 ml mama miktari az degil mi ayina gore beni ozlediginden ac mi kaliyor normal mi anlayamıyorum internette 180l ve ustu icer diye cikiyor hep tecrubelerinize ihtiyacım var