Ek gıda konusunda o kadar post açtım ki çok çektim desem yeridir.Asla yemiyordu çorba yoğurt asla diline sürmezdi halâda öyle dönem dönem yiyor ,size tavsiyem birkaç gün akışına bırakın teklif edün alırsa alır zorlamayın siz zorladığınızda herşey ters tepiyor yemek yemekten soğuyor bu defa.Benim kızım kaşıktan soğumuştu inanabiliyor musunuz kaşığı görünce çığlık atıyordu sırf ben yesin diye zorladığım için.Şuan çok küçük yemesi içşn önünüzde çok zaman var merak etmeyin geçecek bu günler oda yiyecek sevdiği şeylet olacak çok iyi anlıyorum sizi Allah yardımcınız olsun.