Selinsu
Ben sezeryandan 2 saat sonra kullanmistim iyi gelmişti.doktorum kendisi onerdi hemşireye hatta.erken diye şaşirmiştim.bana Tüm hastanelerde boyle .daha raahat olucn dediler.bi düşünün oyle saniyordumki korse takicam ve agri olicak.2 saat sonta takdilar iyiki takdilar.hamd olsun korsesiz nefes alamaz olmustum.hatta korse takildikdan sonra azcik rahatladim ben.eczaneden almişlardi .sezeryan korsesiydi.ekstra kullandigim birset yoktu.1.5 ay kullana bildim sasece.hem dikislerimi korudu hemde karnimi topladi baya.korsesiz birsey yapaniyordum ben.çok iyi geliyordu.sonra terletici korse aldim baya guzel zayiflatsi beni
ama su an size sadece sezeryan korsesi lazim.diger degil.ve bu korse tek karin toplama için degil.bu korse sarkik yerinizi dike kaldrmak,tam dikisin uzerini ortmek vekarin toplama içindir.Rahatsiz olucaginizi dusunmeyin.size rahat olucak inşallah