Kayınpederim kızıma ziraat üzerinden bes hesabı oluşturdu bir sene önce. Çocuğunuza para biriktirmek için çok güzel bir sanal kumbara bence. Üstelik %30 devlet katkısı oluyor. 5 sene içinde ebeveyn imzası ile parayı çekme imkanı da var ama çocuğunuz 18 yaşına gelene kadar birikmesi daha mantıklı. Zaten bunu yatırım amaçlı değil birikim amaçlı yapıyoruz. Yıllık veya aylık belirli bir ödeme miktarı seçiyorsunuz. Diğer günler istediğiniz tutarı yatırabilirsiniz. Biz düzenli ödeme tutarını yılda bir kere olmak üzere ayarlayıp diğer günler kızımın harçlıklarını biriktirmek amaçlı kullanıyoruz. Güzel bir katkı payı da oluyor uygulamadan birikime girince. Bes hesabı olmasa evde kumbara ile o kadar birikim yapamazdık.