tuche8989 24 aylık oldu. Durumlar aynı. 😀 sabahın köründe kalktı, şimdi uyudu. Gündüz uykusu için her şeyi deniyorum, 1 saat kollarımda sallamak mı dersin, ninniler mi dersin, arabayla saatlerce gezdirmek mi dersin.. Tam uyuyacak kendini silkeliyor, uykusunu bölüyor. Dalmak üzereyken hayırrrr diye direniyor. Kabullenmekten başka çare kalmıyor arkadaşlar. Bizimkiler de böyle diyip sabretmek lazım herhalde.