Doktor 2 aylık muayene de açıklık olduğunu korkulacak bişey olmadığını ama bir kalp doktoruna götürmemi söyledi bende randevu alacağım bu hafta . Yakınlarıma söylediğimde her bebekte var zamanla kayboluyor korkma dediler . Ama bilmiyorum kapanmazsa ameliyat felan allah korusun 😣 hangi zaman götüreceğimi de bilmiyorum varmı yaşayan