Kızlar iyi geceler. 8 kasımda ben adetsiz iken mirena takıldı. 11 kasımda eşimle birlikte oldum. Eşim de korunuyordu, geçtiğimiz cuma kontrol ettirdim spiral yerleşmişti. Normalde adet tarihim, göğüslerim ağrıyor çok duygusalım ama bir türlü kanama olmuyor. Bir şeyi gözden mi kaçırdık diye içim içimi yiyor neredeyse gidip çıkarttıracağım. Kanama olmaması normal mi