Beyzahamzaa biz psikiyatriye gittik bu sebeple, ekrandan olabildiğince uzak kalsın mümkünse hiç olmasın dedi tabii bizim durumumuza göre değerlendirdi. Daha çok sosyalleşmeyi önerdi, oyun grubu vs gibi ya da varsa akranı konuşan çocuklarla daha çok vakit geçirsin dedi, kitap sürekli okuyoruz, oyun oynarken daha çok alıyorlar söyleneni oyunda konuşmayı arttırın ve göstererek anlatıyorsa anlamazdan gelin şunu mu istiyorsun bunun ismi bu söyleyebilirsin hadi tekrar et vs gibi, çocuk olabildiğince konuşma duymalı dedi ikili iletişim kurmak gerek çocukla dedi umarım işinize yarar.