Kızlar merhaba bebeğim 11.ayına girecek yaklaşık 2 aydır her kaşığı gördüğünde ağzını kilitliyor hiç bir şey yemek istemiyor geçici mi bu durum? Çok bunaldım mecbur kaldığım için ilk zamanlar tv ile yiyordu şimdi onu da yapmıyor eliyle kaşığı beni itiyor gündüz mama vermiyorum yalnızca gece içer doktora mı gitmem gerekiyor sizce???