Kızlar 1ay 19 günlük kızım var doğduğu günden beri önerilmiyor diye emzik hiç vermedim ama şuan bazen ihtiyaç duyuyorum emziğe alışmadığı için verdiğimde boğulma hatta kusuyormuş gibi refleks yapıyor nasıl alıştırabilirim emziğe ya da alıştırmalı mıyım yardımcı olursanız sevinirim