DorukAlii benim kızımında üstüne kahve döküldü iki aydır tedavi oluyor ikinci derece yanığı var boynunda aynı endişeleri taşıyoruz ilk olduğunda bizede iz kalabilir demişlerdi şimdi büyük ihtimal kalmaz diyorlar ak pak doğan kızımın benim yüzümden iz kalması düşüncesi bile beni mahvetmişti