ebruszn Bebeğim ikinci ayından beri elini ağzına götürür su an 4 aylık aşırı elini agizna goturuyo dis falan değil diye düşünüyorum görünürde de birşey yok başına böyle gelipte çözen var mı acaba çok huzursuz elini agzina götürmekte uyuyamiyor