Muhammet ara ara çok iyi dönemlerimiz oldu. 2 aylıkken beslemek için zorla ben kaldırırdım 3. Ayında 6 saat uyuduğunu biliyorum artık çok kolay geliyordu bebek bakmak bu mu diyordum :) uyuyan bebeğe bakmak kolaymış. Sonrasında ayarı bozuldu anlamadım. Gündüz uykularımız bir tık daha iyi ama gece dişten dolayı 4. Aydan beri mahvolduk. Yine diş çıkarıyor sanırım üstleri yenice uyudu. En erken uyuduğu saat 1 zaten. Sabah 5 leri çok gördüm. Daha dün 2.30 da uyudu. Öyle işte zoruyla kolayıyla geçiyor günler. Ama uyku konusu bizi çok zorluyor çok isterdim uykuyu seven bir bebeğim olsun ama olmadı sanırım