Eşimin ailesinin olduğu şehre taşınana kadar bir çok şeyden mutlu olurdum ama artık sadece oğlumun varlığıyla mutlu oluyorum. Oğlum olmasa buraya bu insanlara nasıl katlanırdım bilemiyorum gerçekten. 4 aydr oğlum dışında mutlu olduğum tek bir an bile yok ne yazık ki