Arkadaşlar bebeğim 14 aylık kakası geldiğinde kaka diyor bezini gösteriyor bazen bezini alıp yanıma geliyor kaka diyor ben de kakanı yap bezini değiştirelim annecim diyorum acaba tuvalet eğitimine başlamalı mıyım erken mi bilemedim sizin fikriniz nedir?