mom97X merhaba, @Nurcanben ‘inde dediği gibi öksürürse öksürmenin devam etmesi sağlanıyor. Eğer öksüremiyorsa refleks olarak zaten bebeklikten başlayarak el boğazı tutmaya gidiyor ozamanda bebeği kolunuzun üzerine yatırıp iki kürek kemiğinin ortasından yapılan menevra var o yapılıyor. Ek gıdaya geçince öğürmemi boğulmamı çok karıştırılıyor. Büyükler direkt kuş uçtu yukarı bak gibi şeyler söylüyor ama bu kesinlikle yanlış tam tersi aşağıya doğru eğim vermek gerekiyor. Size tavsiyem ilk yardım eğitimi almanız, ücretsiz olarak zoom üzerinden de veriyor çoğu bebek markası.