sarah7 benim kız küçücük minicik en son 6700 dü 😂 ben ek gıda da herşey veriyorum ayırt etmiyorum bizim yemeklerden bile veriyorum yiyemeyecek bişe varsa o zaman ayrı yaparım sen anne olarak bebeğin için en iyisini bilirsin her bebek o kadar farklı ki iki çocuğumda aynı oğlum emerdi mama içerdi ek gıda yerdi doymak bilmezdi tosun gibiydi şuan maşallah 7 yaşında gelişimi çok çok güzel ama kızım öyle değil yese bile yaramıyor 😅