Annem mama vermiş bende dalgınlığıma geldi sormadan tekrar yaptım yiyince verdim doyurdum kendimce meğer annem zaten doyurmuş sonuna gelmeden çocuk ııı ıııı sanki hani boğzınıza bişey takılır yada sesinizi düzeltmek için öksürür gibi bi hareket yaparsınız ya o şekilde sesler çıkarmaya başladı kaldırınca bişey yok sırt üstü yere yatırınca devam ediyor 2 3 kere popodan gaz çıkardı, sanki biraz rahatladı bi 20 dk sürdü böyle bağırsakları çatlayacak bişey olacak diye ömrümden ömür gitti onu öyle görünce ağlamaya başladım Allahım sen koru hiçbirimizi evladıyla sınama yarabbim yargılamayın lütfen böyle şeyler ihmale asla gelmez evet ama çocuk bu ne kadar verirsen o kadar yer bilmez ihtimalini düşünemedim yeni anneyim sizce üst üste iki biberon mamadan mı oldu bunlar