oykuasya Merhaba bebeğim 2bucuk aylık oda 24 derece ince penye battaniye ile kundak yapıyorum gece de çok hafif kalın bi battaniye ile daha kundak yapıyorum siz ne örtüyorsunuz nasıl yapmak gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim
ana0105 Bugün 1.ayımız doldu bizim de ben de bebişimi müsline sarıyorum önce sonra da çok kalın olmayan bir nohut battaniye örtüyorum. Oda sıcaklığımız da 25.5 derece olur genelde
oykuasya ana0105 anladım peki nohut battaniye ile de sarıyor musunuz yoksa sadece üzerine örtüyor musunuz