Umutveannesi kuzeyselin 1 yaştan sonra geçti benim oğlum 6-18 emziğe. Ağzına büyük geliyordu öğürdü attı hep maalesef
kuzeyselin gonca5527 bebeğiniz aldı dimi emziği yine kimi bebek fark edip istemiyormuş diye duymuştum da