hazili kuzeyselin ben kizimda kullanmiyorum ama alerji yaptigi icin kullanmıyorum 2 ayda bir kansizligina bakiliyor
ahmethamza kuzeyselin görümcem hic kullanmadı çocuğuna eltimde. İkisi de biri yaşında biri 15 aylık ek gıdaya gecemedi sadece anne sutu asiri zayiflar
minniks kuzeyselin ben kullanmadım surup bile iciremiyodum vitamini damlattıgım anda kusuyodu doktorda ek gıdaya gectiginde kıymadan falan alır demirini demisti o yuzden bırakmıstım bende
kuzeyselin dertlikaval d vitaminini o marka kullanıyorum bende ama bestion mu ne vardı onu öneriyolarmış en cok demir icin
kuzeyselin hazili hemogram mı bakıyorlar bizi doktorunuzda 6 aylık olunca değerlerine bakıp öyle veririz ihtiyacı varsa dedi
hazili kuzeyselin evet canim hemograma bakiyorlar, sadece mama ile beslendigimiz icin orfan takviye aliyor simdilik degerleri normal çıktı ama 2 ayda bir bakilacakmis kullanamadigimiz icin
hazili kuzeyselin bi de bazi doktorlar ihtiyac yoksa cocuga vitamin yuklrmek istemiyorlar organlari karacigeri bobrekleri falan yormamak icin
HamzaSiracveBen kuzeyselin evet bestiron içerisinde c vitaminide mevcut ve kabızlık yapmıyor. Oğlumda ve kızımda da aynı kullanıyorum. Cok memnunum
ahmethamza hazili demir almayınca iştahsızlık yapıyor. Anne sütünden aldığı yetmiyor gelişimi için. D vitamini de kemik gelişimi için önemli. Hatta demir eksikliği çocukların beyin gelişimi de etkiliyor.
kuzeyselin hazili bizim doktor da öyle demişti 4. ayında kontrole gittiğimizde sormuştum 6. Ayda bi bakalım ihtiyacı varsa başlayalım demişti